REPTES 2011

-CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA (11/2010 A 02/2011 AMB EL CAMBRILS CLUB TRIATLÓ) - FINALMENT 2 DUATLONS ok! El Club està en situació d'ascens a 1a divisió!!!

-ZARAGOZA - VALLS: 265 KM BICI CARRETERA: el proper dia 9 d'Abril

-Cavalls del vent: setmaneta de "desconecting people" amb els amics. Provablement al Maig/Juny

-Circuit Català de Duatlons de Carretera (inscrit a Calafell, i segurament a l'Abril en faci algún més)

-Quebrantahuesos: finalment després de 3 anys, aquest ho he aconseguit. Estic inscrit!

-VIPEXTREM????
-Algún 1/2 Ironman???
-I moltes altres aventures, triatlons que aniran sortint...

dilluns, 5 d’octubre del 2009

X Caminada muntanyes de Prades i d'altres coses...

Doncs tal i com vaig comentar en el darrer "post", el dissabte vaig anar amb els companys de BTTTarragona a fer una bonica ruta molt pistera per la zona de Cabra del Camp. Pistera sí, però amb més de 1.000 metres positius....en 37 km. No tal mal!!! Molt bon rotllo, i en total uns 25 bikers.

Podeu veure fotos i comentaris en el següent enllaç:

http://www.btttarragona.com/images/Pagines%20htm/2009/octubre/cabra-pontils%20031009b.htm

Pel que fa al diumenge...mare meva!!! a les 6 del matí em sona el despertador, després de 5 minuts de donar-li voltes al llit decideixo aixecar-me. Esmorzo i cap a Prades falta gent!!! A les 7.45 començava la caminada d'uns 38 km amb uns 1.400 metres de denivell positiu....o lo que es lo mismo: UNA MATADA!!! Feia temps que no patia tant, i és que ja no estic acostumat a fer tirades tan llargues. Al final, vaig finalitzar en un temps de 4hr 45 minuts, no està malament considerant els "rampots" que ens vam trobar els quals eres IMPOSSIBLES de fer corrents, ni trotant...ni res de res... Podria dir que fins al km 25 vaig anar com una rosa, corrents en pujades, baixades, plans....i a bon ritme, però a partir d'una rampa del km 27, la cosa van canviar, i vaig afluixar un poquet, fins i tot patint per poder acabar al "trote".

En fi, que he de fer tirades més llargues!!!

Avui dilluns: DESCANS TOTAL

Demà, si no passa res sortideta en la flaca d'uns 50 km a 95 rpm.... toma ya!!!


Ei....per cert, mireu aquest video del Cipollini. Que bo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada