REPTES 2011

-CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA (11/2010 A 02/2011 AMB EL CAMBRILS CLUB TRIATLÓ) - FINALMENT 2 DUATLONS ok! El Club està en situació d'ascens a 1a divisió!!!

-ZARAGOZA - VALLS: 265 KM BICI CARRETERA: el proper dia 9 d'Abril

-Cavalls del vent: setmaneta de "desconecting people" amb els amics. Provablement al Maig/Juny

-Circuit Català de Duatlons de Carretera (inscrit a Calafell, i segurament a l'Abril en faci algún més)

-Quebrantahuesos: finalment després de 3 anys, aquest ho he aconseguit. Estic inscrit!

-VIPEXTREM????
-Algún 1/2 Ironman???
-I moltes altres aventures, triatlons que aniran sortint...

dissabte, 17 d’octubre del 2009

Anem sumant km i hores

Vinga, avui estic animat. Us deixo un video d'una cançó que encara no se el que té, pero que m'encanta! Em dona molt bon rotllo....i ella, la Shakira, em sembla una dona impressionant (en el sentit més ampli de la paraula, eh!).




Oi que dona bon rollo? A veure si es deixa caure per Barcelona aquest any....

Dijous, com que vaig treballar tot el dia no vaig entrenar. No? jeje...això és el que us penseu, a les 8 quan vaig sortir de treballar cap al gimnàs que me'n vaig anar a fer una mica de peses. Ara intentaré fer un parell de dies series de cuadriceps / femoral sense forçar....això de sense forçar ve de que soc molt burro, i fa uns mesos quan vaig començar a treballar cames al gimnàs em costava quasi una setmana en recuperarme!!!....en fi.

Divendres: partidet de padel + sesió a la piscina (calentament + 5*100 fent 75 ràpids i 25 lents + 5*50 de cames amb taula + unes piscines més fent respiracions cada 3 braçades ...)

Dissabte: sortida amb els companys del Club amb la flaca. Quedem a Reus (jo surto de Montbrió) per pujar fins a la Mussara. Ja pujant marquen un ritme...diguem-ne alegre, i ja quan arribem a Vilaplana cadascú fa el que pot! Un cop dalt, cap a baix a buscar a la resta, i cap a casa que ja hem suat prou.

I demà....ens veiem a Riudecanyes!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada