REPTES 2011

-CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA (11/2010 A 02/2011 AMB EL CAMBRILS CLUB TRIATLÓ) - FINALMENT 2 DUATLONS ok! El Club està en situació d'ascens a 1a divisió!!!

-ZARAGOZA - VALLS: 265 KM BICI CARRETERA: el proper dia 9 d'Abril

-Cavalls del vent: setmaneta de "desconecting people" amb els amics. Provablement al Maig/Juny

-Circuit Català de Duatlons de Carretera (inscrit a Calafell, i segurament a l'Abril en faci algún més)

-Quebrantahuesos: finalment després de 3 anys, aquest ho he aconseguit. Estic inscrit!

-VIPEXTREM????
-Algún 1/2 Ironman???
-I moltes altres aventures, triatlons que aniran sortint...

dimecres, 28 d’octubre del 2009

CURSA RESISTÈNCIA DE BTT LA CORRECUITA!!

Doncs, tal i com us vaig anunciar, el diumenge passat vaig participar en aquesta divertida (i durisima) cursa. Consisteix en donar voltes durant 3 hrs a un circuit de 3km. Es pot participar en equips de fins a 4 persones, fent les voltes que cadascú vulgui fer, o també en categoria individual. Aquesta última, és la modalitat que vaig escollir jo....ayyy com m'agrada patir!!!

Així d'entrada, sembla que 3hr donant voltes a 3km es poden fer molt durs psicològicament, i si, no us enganyaré, es fan durs, però la tecnicitat del circuit va fer que cada volta semblés diferent de l'anterior, sense arribar-se a fer monòton. Al final 5è, de la categoría individual, si bé la majoria de gent van participar per equips. Per davant meu, van quedar craks com ara el Markitus, i el Onderrocs (Jordi), els 2 estan com a bous, així que jo, contentiiiiiisim de la meva posició. A més a més, vaig patir d'allò més, i vaig fer TOT el que vaig poder, pel que quedo totalment satisfet.
Cap a la 1a hora, se'm va afluixar el sillin (els tornillos per ajustar-lo més endavant/endarrera), havent de donar varies voltes en aquestes condicions, fins que vaig veure al J.Carnicer fent fotos, i li vaig demanar si em podia ajudar. Molt amablement em va apretar el sillin (a més de ser un crak de la BTT, també és mecànic, pel que això per a ell és bufar i fer ampolles!), i així vaig poder continuar.

Us deixo algunes de les fotos que va fer....on podeu veure al Markitus, Onderrocs, Pep i Tonet (que feien equip), i a mi:





Sortida tipus "Le Mans"

Jordi, durant la primera volta que fa ver de "rally"

Jo mateix, encara durant la 1a hora

De nou jo, en una de les pujades més dures del circuit


El Pep, intentant esgarrapar segons en la seva volta, abans de donar-li el torn al "Tonet"



El "Tonet" que agafa el relleu

Markitus, marcant un ritme infernal que el va portar fins a la 2a posició de individuals


Jo agafant una curva amb cara de patiment...

Després d'adelantar...enmig del camp enfangat!


Markitus en una foto de revista


Curva!!!


Iep...baixadeta del Pep Pintor!!!
----------------------------------------------------------------------------
I ara, m'he près una setmana d'entrenos tranquils ja que em noto excesivament cansat. Tot i que dormo les hores que toquen, no aconsegueixo recuperar...i la setmana vinent el dissabte ens veiem a Sant Carles de la Ràpita al....IRONTRAIL!!!!!!!!!


1.3 km de natació
60 km en BTT
14 km de cursa a peu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada