REPTES 2011

-CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA (11/2010 A 02/2011 AMB EL CAMBRILS CLUB TRIATLÓ) - FINALMENT 2 DUATLONS ok! El Club està en situació d'ascens a 1a divisió!!!

-ZARAGOZA - VALLS: 265 KM BICI CARRETERA: el proper dia 9 d'Abril

-Cavalls del vent: setmaneta de "desconecting people" amb els amics. Provablement al Maig/Juny

-Circuit Català de Duatlons de Carretera (inscrit a Calafell, i segurament a l'Abril en faci algún més)

-Quebrantahuesos: finalment després de 3 anys, aquest ho he aconseguit. Estic inscrit!

-VIPEXTREM????
-Algún 1/2 Ironman???
-I moltes altres aventures, triatlons que aniran sortint...

dimecres, 14 d’octubre del 2009

Cursa Riudecanyes - Castell d'Escornalbou!!!


Doncs els nois del AC 77 organitzen aquest diumenge la 1a cursa / caminada de muntaya Riudecanyes - Escornalbou...uns 18 km, per un recorregut molt macu! De fet, sovint és per on vaig a entrenar quan surto de Montbrió, tant a peu, com en BTT pel que em fa especial gràcia.
Podeu veure la resta de l'informació a:
Pel que fa als entrenaments:
Dimarts: tocaven 2 hr de BTT amb una pujada de 40 minuts, així que no podia ser d'altra manera. Vaig pujar per la riera Cambrils - Riudecols en poc menys d'1 hora, i aquí em vaig enfilar cap a l'ermita de Puigcervé, que poc més o menys em va costar els 40 minutets. De tornada, a fondo que no se'm fes de nit! a una mitja entre 35 i 40 km/hr....impresionant la tornada a casa.
Dimecres: 70 minuts a trote a 140/145 ppm. Després gimnas una mica de cuadriceps + biceps + hombros+abdominals.

---------------------------------------------------------------------

Per cert, algo es mou entre els companys del BTTTarragona de cara al Circuit Català de Duatlóns de muntanya que comença el proper 8/11....a veure si ens animem i hi participem!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada