REPTES 2011

-CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA (11/2010 A 02/2011 AMB EL CAMBRILS CLUB TRIATLÓ) - FINALMENT 2 DUATLONS ok! El Club està en situació d'ascens a 1a divisió!!!

-ZARAGOZA - VALLS: 265 KM BICI CARRETERA: el proper dia 9 d'Abril

-Cavalls del vent: setmaneta de "desconecting people" amb els amics. Provablement al Maig/Juny

-Circuit Català de Duatlons de Carretera (inscrit a Calafell, i segurament a l'Abril en faci algún més)

-Quebrantahuesos: finalment després de 3 anys, aquest ho he aconseguit. Estic inscrit!

-VIPEXTREM????
-Algún 1/2 Ironman???
-I moltes altres aventures, triatlons que aniran sortint...

dimarts, 20 d’octubre del 2009

AIXO S'ANIMA

Al final hi ha hagut canvi de plans per al propers caps de setmana. En principi, l'idea era fer l'Ultratrail del Montsant, amb els seus 110 km a peu. Però el fet de que tot i estar 100% recuperat de la lesió, encara em noti de tant en tant els bessons, no m'ha ajudat gaire a animar-me a fer aquesta "burrada" de cursa...potser l'any vinent. Això sí, em quedo amb moltes ganes...


El que sí que ha pogut ajudar-me a desistir, ha estat la 2a edició de la CORRECUITA, que s'organitza aquest diumenge a La Secuita per part del Vicor (pistolitas) i un company seu. Podeu veure la info al seu blog:


http://nevicevents.blogspot.com/


Així com realitzar l'inscripció a la web : http://btttarragona.com/


Es tracta d'una cursa molt peculiar, on amb la BTT s'han de realitzar el major número de voltes durant 3 hores, en un circuit de 3km. S'hi pot participar per equips, o de manera individual...aquesta última en la modalitat que segurament hi participi.



A més a més, per acabar-ho d'arrodonir, la setmana passada vaig rebre informació de que s'organitzava la 2a edició de l'IRONTRAIL a Sant Carles de la Ràpita el proper dissabte 31 d'Octubre. Ja fa més d'un any, vaig participar en l'IRONTRAIL RXT de Riba-Roja, consistent en 1/2 Ironman de muntanya. Però el mal temps va obligar a l'organització a suspendre la cursa, tot invitant-nos als participants a participar en properes edicions de manera gratuita fins a deixar saldat l'import de l'inscripció. Així dons, avui mateix els he enviat la meva inscripció indicant que pertanyia al grup que en principi no haviem de pagar i ja m'han contestat:

German,

Ja està fet, pots mirar al llistat d'inscrits.

Cordialment,

Albert


2009/10/20 German

Inscripción a rxt IRONTERRA, Sant Carles de la Ràpita'09

Podeu veure tota l'informació de la cursa a:

http://ironterra.org/es/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada