REPTES 2011

-CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA (11/2010 A 02/2011 AMB EL CAMBRILS CLUB TRIATLÓ) - FINALMENT 2 DUATLONS ok! El Club està en situació d'ascens a 1a divisió!!!

-ZARAGOZA - VALLS: 265 KM BICI CARRETERA: el proper dia 9 d'Abril

-Cavalls del vent: setmaneta de "desconecting people" amb els amics. Provablement al Maig/Juny

-Circuit Català de Duatlons de Carretera (inscrit a Calafell, i segurament a l'Abril en faci algún més)

-Quebrantahuesos: finalment després de 3 anys, aquest ho he aconseguit. Estic inscrit!

-VIPEXTREM????
-Algún 1/2 Ironman???
-I moltes altres aventures, triatlons que aniran sortint...

diumenge, 24 de gener del 2010

TOTALS SETMANA....I NOUS PROJECTES!!!!

Doncs continuem amb la mateixa tònica, dolors musculars a la cuixa esquerra que m'estàn limitant una mica. Sembla que quan no pots fer alguna cosa, és quan més ganes en tens. Així, tot i que tinc unes ganes boges de començar a fer tirades llarges de correr, m'he de limitar a fer bici....grrrrrr. Així, tanco setmana (en la que m'he volgut portar bé i no n'he sabut) amb els següents entrenos:


TOTAL: 14 HR 30 MINUTS (1 DIA DESCANS A LA PICA2010!!!)

-NATACIÓ: 2 horetes, just la meitat del que havia d'haver fet.
-8 HORES BICI (4 HRS SPINNING + 4HRS DISSABTE) M'he deixat la sortida llarga del diumenge...
-3 hrs running: 1 sessió tirada de 15 km (dilluns), 1 sessió de pista fent series, i una sessió de transició dissabte després de les 4 horetes de "flaca"
-1 hora gimnàs + 1 hora fisió (a veure si arreglo ja els meus mals!) + 2 sesions compex.

Només espero la propera setmana cumplir amb tota la piscina (9000 m) + les 3 sortides en bici, 2 d'elles llargues. Pel que fa la cursa a peu, em limitaré a fer molts estiraments, i si veis que la cosa no baixa, trucaré a medicina esportiva per a que em peguin un cop d'ull! Bé, de fet, ja fa massa que ho arrastro, demà trucaré al Dr. Franco.

Per cert, properament us comentaré el meu proper repte...de moment només està al meu cap. Durant aquesta setmana començaré a moure fils...només comento que no pararé de correr durant uns quants dies, i hi haurà un fi benèfic!!!! Vinga.......fins aviat!jeje

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada