REPTES 2011

-CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA (11/2010 A 02/2011 AMB EL CAMBRILS CLUB TRIATLÓ) - FINALMENT 2 DUATLONS ok! El Club està en situació d'ascens a 1a divisió!!!

-ZARAGOZA - VALLS: 265 KM BICI CARRETERA: el proper dia 9 d'Abril

-Cavalls del vent: setmaneta de "desconecting people" amb els amics. Provablement al Maig/Juny

-Circuit Català de Duatlons de Carretera (inscrit a Calafell, i segurament a l'Abril en faci algún més)

-Quebrantahuesos: finalment després de 3 anys, aquest ho he aconseguit. Estic inscrit!

-VIPEXTREM????
-Algún 1/2 Ironman???
-I moltes altres aventures, triatlons que aniran sortint...

diumenge, 27 de setembre del 2009

Retorn de Cerdenya...i TRIATLÓ DE TARRAGONA 2009

Doncs tal i com us vaig comentar la setmana passada la vam passar per Cerdenya. Molt recomanable per passar uns dies de relax, i amb Ryanair teniu vols tirats de preu desde Reus. Properament penjaré algunes fotos i potser una mica més de crònica...






Pel que fa als entrenaments durant aquest dies (i és que em vaig emportar les sabates de correr) han estat:

Dijous passat: ruta amb la flaca de 2 horetes suaus

Durant els 7 dies de vacances: 3 dies de running mirant de no passar de 150 ppm en ningún moment... d'una durada d'entre 45 minuts i 65 minuts. El tema que volia comentar, és que ja és la 2a vegada que m'emporto les sabatilles a les vacances i ho vull recomanar a tots aquells que us agradi el running. Li podriem dir: correturisme, o algo així, i és que et permet veure una ciutat en poca estona. De fet, després d'alguna ruta vaig portar als companys a veure alguns indrets amb encant que havia descobert en els meus entrenaments matutins... (algún dia vaig sortir a les 7 del matí per tal de no "molestar" al grup).

Divendres: amb moltes ganes de tornar a agafar la flaca vaig sortir a fer una ruta segons el planning...o més o menys el que em deia el planning, jeje. Al final: 20 km de calentament + 30 km d'entreno amb un port (en aquest cas vaig pujar a la Mussara per Vilaplana)+20 km de final.

Dissabte: tot i tindre el triatló diumenge al matí, em van poder les ganes, així que vaig sortir a correr cap al tard uns 60 minuts a unes 140/150 ppm.




Diumenge: TRIATLÓ DE TARRAGONA!!! Tot i els 3 kg guanyats a base de Pizzes durant les vacances, no em volia pedre aquest triatló popular per tal de poder agafar experiència en aquest tipus de curses. A l'espera de la classificació deficiniva us explico com ha anat:

Hem sortit tots com a vòlids a l'aigua, m'he situat en un gran grup capdavanter, mentre que uns quants ja s'escapaven nadant com a dofins...he rebut cops per tot arreu, estirades de peu, colzades, he tragat aigua...en fi, que no m'agrada nadar en curses tan curtes!!! Es un agobio!!! i per a rematar la feina, m'entre jo donaba la volta com tots els que portava pel dabant a la "boia" on haviem d'arrivar, doncs TOT el grup del darrera ha pensat que pel mig segurament escursaven, així que de cop ens han adelantat 100, 150 o jo que se quants nadadors!!!! En fi, hauré sortit de l'aigua cap a la posició 60 (10 amunt o avall)...he fet una transició rapidiiiiiisim i és que cada dia ho tinc tot més mecanitzat. En el BTT he aconseguit recuperar moltisimes posicions, i m'he notat excelent, amb molta força de cames, en un circuit rodador que m'ha permès exprimir-me al màxim. Després d'una T2 més ràpida que la primera he començat la cursa a peu final on m'ha sortit flato tal i com he sortit de boxes. Així, que m'he limitat a correr al màxim que el cos m'ha permès, tot i que les cames em deixaven anar una mica més ràpid, no he pogut culminar la magnífica remontada que he fet en la BTT, pel que tot i adelantar a un parell de corredors, a mi me n'han adelantat 5 o 6...al final, imagino que entre els 20 primers, tot i que encara no han publicat classificació oficial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada