REPTES 2011

-CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA (11/2010 A 02/2011 AMB EL CAMBRILS CLUB TRIATLÓ) - FINALMENT 2 DUATLONS ok! El Club està en situació d'ascens a 1a divisió!!!

-ZARAGOZA - VALLS: 265 KM BICI CARRETERA: el proper dia 9 d'Abril

-Cavalls del vent: setmaneta de "desconecting people" amb els amics. Provablement al Maig/Juny

-Circuit Català de Duatlons de Carretera (inscrit a Calafell, i segurament a l'Abril en faci algún més)

-Quebrantahuesos: finalment després de 3 anys, aquest ho he aconseguit. Estic inscrit!

-VIPEXTREM????
-Algún 1/2 Ironman???
-I moltes altres aventures, triatlons que aniran sortint...

dimarts, 15 de setembre del 2009

DUATLÓ CAMBRILS

Doncs com ja us vaig comentar, el passat diumenge es va celebrar el 2on duatló de Cambrils. Aquest any amb un fort increment de participació (uns 170 corredors). Hi havia molta gent de Cambrils, però també moltes cares noves.




Vam començar amb un circuit tipus cross de 2 voltes de 3km, a un ritme molt fort. De fet, als 2 minuts vaig parar el pulsómetre que no parava de pitar ja que anava a més de 185 ppm...vaig arribar entre els 10 primers al box, on vaig fer una T1 molt ràpida tal i com havia ensajat mentalment abans d'entrar i amb la BTT a pegar-li canya. Ja desde el principi vaig començar a adelantar gent, de fet en vaig adelantar uns 8 en total (i a mi m'en van adelantar 2 també....jeje) pel que a falta de 2km de finalitzar el tram de BTT anava en 4ª posició. Només calia baixar per la riera de Cambrils, i tornar a pujar, i enrere feia estona que no veia a ningú perseguint-me. Ara bé, la meva sorpresa va ser quan arribava ja al final de la riera (jo anava pel mig de la gespa, tal i com se'ns havia indica que s'havia de fer), i em van adelantar 2 nois per la part acimentada del costat de la gespa. Els vaig advertir que no es podia, i em van invitar a fer-ho jo també...en fi, tot i la meva negativa i les meves queixes ells van continuar. Ja pujant de tornada cap als boxes per l'altre costat de la riera, vaig optar amb molta ràbia de seguir-los també per la part acimentdada ja que els que els seguien havien optar també de fer-ho així. En fi, vaig arribar 6e a boxes, per fer una T2 rapidiiiiiiisima (tot i que el Xavi em va comentar que em va veure molt lent....no se, ho hauré d'analitzar), i a correr els darrers 3 km. Aquí, vaig adelantar als 2 nois que m'havien passat en l'últim tram de BTT, i em van adelantar 2 nois que anaven darrera....pel que vaig arribar a meta en una 6ª posició suadísima!!!

Podeu veure les classificacions al següent enllaç:


http://www.cambrils.org/arxiu/esports/classificacions-duatl.pdf

Pel que fa als entrenaments, no he parat. Dilluns pel matí una mica de rodillo suau, i per la tarda trote a la pista del Ploms + gimnàs.

Dimarts he fet classe a la piscina a primera hora, i per la tarda he anat a correr 40 minuts a 140 ppm. A partir d'ara fare tirades a aquestes pulsacions, i és que segons l'entrenadora així aconseguiré acostumar al cos a ser més eficient!!! quines coses eh!jeje

Ahhhh....i dijous me'n vaig una setmana a Cerdenyaaaaa!!!!! (ara bé, les sabates de correr no faltaran a la maleta....)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada