REPTES 2011

-CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA (11/2010 A 02/2011 AMB EL CAMBRILS CLUB TRIATLÓ) - FINALMENT 2 DUATLONS ok! El Club està en situació d'ascens a 1a divisió!!!

-ZARAGOZA - VALLS: 265 KM BICI CARRETERA: el proper dia 9 d'Abril

-Cavalls del vent: setmaneta de "desconecting people" amb els amics. Provablement al Maig/Juny

-Circuit Català de Duatlons de Carretera (inscrit a Calafell, i segurament a l'Abril en faci algún més)

-Quebrantahuesos: finalment després de 3 anys, aquest ho he aconseguit. Estic inscrit!

-VIPEXTREM????
-Algún 1/2 Ironman???
-I moltes altres aventures, triatlons que aniran sortint...

diumenge, 28 de febrer del 2010

Setmana pre-Marató de BCN

Bona setmana de molta feina a la feina, i pocs entrenos...si més no, no tants ni tant bons com m'hagués agradat. Si bé, cal destacar la tirada llarga del dimecres (2hr) de running intentant acumular km en la penúltima setmana per a la marató. I també la 1/2 Marató de Cambrils, celebrada avui que m'ha ajudat a acabar d'acumular km. Molt bon ambient en la 1/2 de Cambrils, on hem pogut veure moltisimes cares conegudes, i en la que he compartit els 21 km amb el Marcos comentant la jugada, la veritat que he gaudit molt de poder anar "a ritme" sense tindre cap pressió...i amb l'únic objectiu de fer els 21 km.



Així la setmana ha quedat:
TOTAL: 11:45 HRS (poques, però també he fet poca bici)
Swim: 6,5 km (3:10hrs)
Bici: 80 km (3:20hrs) tot en rodillo/spinning
Run: 60 km (5:15hrs) de les que 1 hr en elíptica.

La propera setmana, ja baixaré la marxa en el running, tot i que encara faré un parell d'entrenos en elíptica ja que encara en fa mal el cuadriceps...demà començo 10 sesions de rehabilitació. Segons la radiografia, tot al seu lloc. Segons la meva cama: estic fotut!!! Sembla que és una lesió molt típica dels corredors: Cintilla ("del corredor de fondo" que li diuen també...).


D'altra banda, fa temps us vaig comentar que tenia en marxa un projecte solidari i que properament us comentaria de que anava. De moment, la cosa s'ha complicat, però sembla que ja li hem buscat solució. El proper dissabte, aprofitant que anem a BCN per la marató, ens reunirem amb la Fundació per la Fibromialgia i la fatiga crònica per concretar de talls...així que espero la setmana vinent poder explicar-ho tot! I espero que colaboreu tots/es!!!!!!

ALE ALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Per cert...el company del ploms, Jordi, m'està possant el cuquet per...


(pot ser una alternativa al Ultraman...més econòmica i apropet de casa!!!)

1 comentari:

  1. ei German soc en Victor ( pistolitas al foro) tb tinc un blog, i mirant he vist que vols fer el trofeu del llop ... jo aniré, a patir està clar, nose com anirà però és objectiu de l'any ... paasat per aquí. http://victorechevarria.blogspot.com

    Saluts company

    ResponElimina