REPTES 2011

-CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA (11/2010 A 02/2011 AMB EL CAMBRILS CLUB TRIATLÓ) - FINALMENT 2 DUATLONS ok! El Club està en situació d'ascens a 1a divisió!!!

-ZARAGOZA - VALLS: 265 KM BICI CARRETERA: el proper dia 9 d'Abril

-Cavalls del vent: setmaneta de "desconecting people" amb els amics. Provablement al Maig/Juny

-Circuit Català de Duatlons de Carretera (inscrit a Calafell, i segurament a l'Abril en faci algún més)

-Quebrantahuesos: finalment després de 3 anys, aquest ho he aconseguit. Estic inscrit!

-VIPEXTREM????
-Algún 1/2 Ironman???
-I moltes altres aventures, triatlons que aniran sortint...

dimarts, 17 de novembre del 2009

CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA: VILADECAVALLS

Vinga, doncs ja m'he estrenat en la lliga de clubs. El passat diumenge vaig participar en el 2on duatló d'aquesta lliga que es va disputar a Viladecavalls, amb més de 300 inscrits. Pel que vaig veure, i em van comentar, va vindre la flor i nata de l'especialitat...de fet vist el ritme de la gent, no calia jurar-ho.

Podeu veure els boxes amb les 300 i pico bicis:





La cursa consistia en 7km running + 21 BTT (550 metres denivell +) + 3,6 running.

El primer tram de cursa, començava pel poble per endinsar-se a continuació en un bosquet fet una mica de baixada (i tornada pel mateix lloc llògicament amb una mica de pujada). Desde bon principi el ritme era més que ràpid, alli tothom volava. I jo, posant-me en situació vaig intentar donar el millor de mi mateix fent un primer parcial de 25 minuts finalitzant-lo el 62e. A continuació la BTT, on pensava remontar i va ser tot el contrari. Les cames em van fer figa pel que em vaig limitar a aguantar els 21 km i intentar perdre el mínim de posicions pel que vaig fer el 95 millor (millor?jeje) parcial. Ja per finalitzar en l'últim tram a peu em vaig notar molt còmode pel que vaig adelantar 7 o 8 corredors.

Resumint: sortida molt explosiva, em falta fer més BTT, i puc apretar més ja que vaig finalitzar amb la sensació d'haver donat la 1/2 en el tram de bici..

Finalment: 79ena posició. Això si, el C.N. Reus Ploms, equip per al que vaig correr vam finalitzar en 1a posició. Mantenint d'aquesta manera la 1a posició de la lliga ja aconseguida en el 1er duatló celebrat a Vallfogona.

Us deixo un video que he trobat pel youtube:



I com que no n'he tingut prou amb la pallissa que m'han pegat; diumenge vinent a Balaguer!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada