REPTES 2011

-CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA (11/2010 A 02/2011 AMB EL CAMBRILS CLUB TRIATLÓ) - FINALMENT 2 DUATLONS ok! El Club està en situació d'ascens a 1a divisió!!!

-ZARAGOZA - VALLS: 265 KM BICI CARRETERA: el proper dia 9 d'Abril

-Cavalls del vent: setmaneta de "desconecting people" amb els amics. Provablement al Maig/Juny

-Circuit Català de Duatlons de Carretera (inscrit a Calafell, i segurament a l'Abril en faci algún més)

-Quebrantahuesos: finalment després de 3 anys, aquest ho he aconseguit. Estic inscrit!

-VIPEXTREM????
-Algún 1/2 Ironman???
-I moltes altres aventures, triatlons que aniran sortint...

diumenge, 29 de novembre del 2009

1/2 Marató de Tarragona

Si be la idea inicial era començar 2 km a 150 ppm, per continuar increscendo fins al km 8 a unes 170, i a partir del 10 / 11 fer l'últim deumil a fondo (180/185 ppm), el fallo del meu pulsometre m'ha fet començar a "sensacions", pel que quan ha començat a funcionar era ja el km 3 i anava a 170ppm. Com que m'he vist còmode, he preferit aguantar sense apretar més fins al 8...i després continuar segons lo planejat.

Només puc dir que m'ha sortit rodo!!! Per fi una 1/2 marató que no començo a fondo, i acabo els últims 7 / 8 km patint. Avui m'he pogut permetre el luxe de fer els últims 5 km a fondo. Estaria bé, aprofitant que hi havia molts controls del temps, ens donéssin tots els controls de pas. Al final, un temps de 1:26:09, que em deixa molt bon sabor de boca, i la sensació d'encara poder-ho fer molt millor....

Les classificacions: http://www.mitjatarragona.cat/99_Classificacions_Mitja_Tarragona.pdf

Al final posició 166, passant el primer parcial (10km) en la posició 310!!! el que demostra el que explicava al principi... ritme: 4:05 min/km.

Demà penjo les fotos que avui em va molt lent...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada