REPTES 2011

-CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA (11/2010 A 02/2011 AMB EL CAMBRILS CLUB TRIATLÓ) - FINALMENT 2 DUATLONS ok! El Club està en situació d'ascens a 1a divisió!!!

-ZARAGOZA - VALLS: 265 KM BICI CARRETERA: el proper dia 9 d'Abril

-Cavalls del vent: setmaneta de "desconecting people" amb els amics. Provablement al Maig/Juny

-Circuit Català de Duatlons de Carretera (inscrit a Calafell, i segurament a l'Abril en faci algún més)

-Quebrantahuesos: finalment després de 3 anys, aquest ho he aconseguit. Estic inscrit!

-VIPEXTREM????
-Algún 1/2 Ironman???
-I moltes altres aventures, triatlons que aniran sortint...

diumenge, 30 de gener del 2011

Continuem disfrutant de l'esport.....



Ja fa temps que no publico i és que cada dia el temps es torna més escàs. En els darrers mesos tal i com vaig publicar en el meu últim post, hem engegat el projecte del CambrilsClubTraitló. Estem molt contents de la resposta, tot i que requereix més dedicació de la que sembla.... tot i això, està mereixent la pena. Molts amics s'han animat a fer esport, i d'altres que ja en feien, han trobat un grup amb el que quedar per entrenar. Està resultant molt gratificant.

Com us vaig dir, en els mesos de Novembre-Desembre-Gener, s'ha celebrat la Copa Catalana de duatlons de muntanya, on per 1a vegada hi participava el CambrilsClubTritló. La veritat que sempre ens hem definit com un Club Popular...i així és, però crec que estem entrant per la porta gran. A falta de 4 proves, estem en situació d'ascens a 1a divisió!!!! Ningú ens ho hauria dit ara fa 4 mesos, però així és. Això no és més que fruit de l'ilusió que molts de nosaltres tenim per aquest esport, i la dedicació que li donem. Esperem que ens segueixi reportant moltes satisfaccions. Bé, he de dir que el meu granet de sorra també hi he aportat, si bé de les 6 curses en les que hem participat només hi he anat a 2, em considero "partícep" d'aquest triomf...el que em fa més feliç i em motiva encara més.




D'altra banda, en l'últim post vaig comentar que participaria en la 1/2 de Tarragona on m'hagués agradat baixar de 1:25.....doncs finalment: 1:23!!!! Ara si que ho veig...l'any que ve baixem de la barrera del 1:20 segur. :-)



Com molts sabeu, aquest començament d'any no estic entrenant gaire, de fet de les 4 setmanes que portem de Gener porto una mitjana d'entrenos de 5 hores setmanals. És molt just, però no tinc més temps. M'està resultant difícil, però crec que aprofitant bé aquestes hores estic aconseguint no perdre l'estat de forma. Serà a partir de l'Abril quan pugui començar la temporada de veritat....això condicionarà els reptes d'aquest any. Bé, no m'importa, algo farem. Es tracta de disfrutar.

Deixo actualitzades les dades d'entrenos de l'any passat. A veure si aquest any ho superem! Som-hi!!!

Febrer: dia 6 al Duatló de Calafell, dia 20 al duatló de Vila-seca, dia 26 10km de Cambrils.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada