REPTES 2011

-CIRCUIT CATALÀ DUATLONS MUNTANYA (11/2010 A 02/2011 AMB EL CAMBRILS CLUB TRIATLÓ) - FINALMENT 2 DUATLONS ok! El Club està en situació d'ascens a 1a divisió!!!

-ZARAGOZA - VALLS: 265 KM BICI CARRETERA: el proper dia 9 d'Abril

-Cavalls del vent: setmaneta de "desconecting people" amb els amics. Provablement al Maig/Juny

-Circuit Català de Duatlons de Carretera (inscrit a Calafell, i segurament a l'Abril en faci algún més)

-Quebrantahuesos: finalment després de 3 anys, aquest ho he aconseguit. Estic inscrit!

-VIPEXTREM????
-Algún 1/2 Ironman???
-I moltes altres aventures, triatlons que aniran sortint...

dissabte, 24 d’abril del 2010

Atenció que la cosa no està parada: 265 km en flaca + ALT ATLÀS MARROQUÍ!

Ja fa dies que no escric, i la veritat que no és perque no tingui res a contar, sinó tot el contrari! No tinc temps de res!!! Miraré de posar-vos al dia amb aquest post (i actualitzaré una mica també el blog)

Fa 2 setmanes vam anar cap a Zaragoza amb l'AVE junt amb 35 ciclistes més de la zona de Valls, per tornar amb la bicicleta de carretera. En total 9 hores per fer els 265 km! La veritat que l'experiència va ser boníiiisima, i va haver-hi molt bon ambient. Això sí, jo segueixo pensant que no és aquest el tipus de bicicleta que més em va. Fa temps vaig començar a anar en bici de carretera i em va "enganxar" per culpa del Priorat. I és que a mi el que m'agrada són aquestes carreteres solitaries, envoltades de paissatges indescriptibles i ben lluny de cotxes... Tot i això, he de dir que la sortida va estar super ben organitzada, amb 3 cotxes de suport i que tot va sortir a la perfecció.




Sortida a l'estació de Delicias (Zaragoza)

Calentant...

Esmorzar.....llonganissa del país!!!meeeeeeeeel

Arribada a Valls

Si voleu, poder veure més fotos (la ruta, el dinar....) al següent enllaç:






http://picasaweb.google.es/jmguaschbove/20100410IIISaragossaValls2010#





----------------------------------------------------------------------

D'altra banda, la setmana passada vam anar 8 amics a passar uns dies per l'Alt Atlas a Marroc. Sortida desde Reus amb Ryanair fins a Marrakesh. Allí ens esperava una cotxe per portar-nos cap a Imlil i després amb una furgoneta 4x4 cap a Aremd on hi vam passar la primera nit. Al dia següent, vam pujar cap al Refugi del Toukcal (3.200 m) on vam passar la 2a nit, i on per tal d'aclimatar-nos i passar la tarda vam fer ja un "piquet" de 3.700 des d'on veiem el llac d'Ifni.


Al 3er dia, vam pujar al Toubkal (4.167m) i Toubkal oest. De bon de matí no feia gaire bon temps, de fet vam ser els únics que vam sortir del refugi camí del Toubkal, però després el dia ens va premiar amb un sol radiant! LA veritat que per les fotos que havia vist, vam trobar molta neu (i va nevar 2 dies), pel que encara li dona més encant a l'excursió.

El 4rt dia, vam apropar-nos al Ras (4.083m)i al Timesguida (4.089 m). Un grup de 4 vam pujar directament fins a la cim del Ras per una canal, la qual al principi semblava sencilla, però en els darrers metres ens va fer patir una mica i clavar bé les puntes dels crampons en el gel per no caure rampa avall... Aquest fet (el de pujar per la canal) i el haver d'esperar a més de 4.000 m 1 hora i 1/2 a la resta del grup que havien anat pel "treking" normal, va fer que em comencés a fer molt mal el cap. Quan van arribar tots, ja no em trobava gaire bé. I la baixada me la vaig haver de pendre amb molta calma. La veritat que qui no ha patit mai el mal d'alçada no es pot imaginar com em trobava...increible com de cop i volta, vaig passar d'estar bé a trobar-me fatal. Sense ganes ni de caminar, tot i que sabia que havia de baixar cap a baix el més ràpid possible per recuperar-me. I així ho vaig fer...però crec que m'ho pensaré abans de tornar a pujar a 4.000 m!!!

Finalment, l'anectoda del viatge la va marcar la tornada cap a casa, ja que degut a l'erupció del volcà es va cancelar el nostre vol. Després de 2 hores de molt d'estrés per l'aeroport de Marrakesh vam aconseguir un altre vol cap a Barcelona...però aquest, és un altre tems en el que no m'explaiaré gaire.


















Podeu veure la resta de fotos al meu facebook:






I ara, a mentalitzar-me en l'Ironcat. Si bé no podré correr, intentar arribar en la millor forma possible a la natació i la bici. I en funció del temps que faci potser intenti classificar-me a l'Octubre a Zamora pel campionat d'Espanya de Llarga distancia d'Ibiza......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada